Even Voorstellen

Hallo,
Welkom allemaal op dit forum in navolging op de babyboom-app.
Ik hoop dat jullie net zo lief en behulpzaam naar elkaar toe zullen zijn als op te app.
ik vond het te leuk om het 'zomaar' verloren te laten gaan!

Liefs.
Plaats reactie
Lucinaatje
Berichten: 1
Lid geworden op: 20-01-2014 10:53

Even Voorstellen

Bericht door Lucinaatje » 20-01-2014 10:58

Hallo,

Ik ben nieuw op het forum, op de BB app het ik LoveYouTheFirstTime,
was daar niet regelmatig, dus je hebt mij waarschijnlijk niet veel voorbij zien komen! Ben inmiddels 35 weken zwanger van een meisje! Helemaal happy!
Heet trouwens Lucina, 31 jaar, en heb een relatie met Erik! Dat was het wel zo´n beetje! Lijkt mij leuk om mee te kletsen
!
Beschrijving over mezelf: Leuk, Lief, Grappig, Creatief, Humoristisch, Zorgzaam, en voor het eerst Mama (35 weken zwanger!)!

joanevi
Site Admin
Berichten: 62
Lid geworden op: 17-01-2014 13:27

Bericht door joanevi » 20-01-2014 14:04

Welkom! Hebben jullie de naam al uitgekozen? Is het kamertje al klaar?

BabyAngel
Berichten: 20
Lid geworden op: 18-01-2014 21:26

Bericht door BabyAngel » 20-01-2014 20:54

Welkom!!
Afbeelding

policewoman
Berichten: 1
Lid geworden op: 21-01-2014 21:33

even voorstellen

Bericht door policewoman » 21-01-2014 21:41

Hallo ik ben amanda en ben 27 jaar. Ik woon samen met mijn vriend in Biddinghuizen. We hebben 21 maart 2014 11 jaar een relatie. We willen heel graag kinderen. Waarschijnlijk laat ik in mei van dit jaar mijn spiraal verwijderen en kunnen we ervoor gaan. Ik werk bij de politie in Amsterdam en dat doe ik fulltime. Me vriend is koerier ook fulltime. Het lijkt me leuk om hier verhalen van mensen te lezen over de zwangerschap. Welke namen er voorbij komen enz. Ik zat ook op babyboom onder dezelfde naam en ook heb ik FB-babyboom. Ik ben helemaal in to the baby's. Ik wilde al heel vroeg kinderen, maar dat beslis je niet alleen als je samen bent. We wonen sinds 1,5 jaar echt samen. Hiervoor heb ik 8 jaar bij me schoonmoeder ingewoond, dus niet echt de ideale omgeving om kinderen te krijgen. Ik heb nu alles over mezelf verteld en hoop binnenkort ook te kunnen melden dat ik zwanger ben van een wondertje.

Annelies
Berichten: 3
Lid geworden op: 21-01-2014 16:29

Bericht door Annelies » 26-01-2014 16:52

Hoi,

Ik ben Annelies! Zo heette ik ook op de app! Vind het fijn toch nog gezellig verder te kunnen praten! Ben op 18 mei uitgerekend van een tweeling!
Een meisje en een jongen en ze gaan Olivia Chloé , roepnaam Olivia, en Beau Koen , roepnaam Beau, heten. Ik heb al twee kinderen Treise Kato (Treise) en Hidde Chris (Hidde).
Moeder van Treise en Hidde. Een jongen en een meisje zijn onderweg!

Ramels
Berichten: 2
Lid geworden op: 28-01-2014 19:40

Bericht door Ramels » 28-01-2014 19:46

Hallo allemaal!
Ook ik zal me even voorstellen! Ik ben Elske, 26 jaar en 3 jaar getrouwd en inmiddels een dochter van 4,5 maanden oud. Ik werk als verpleegkundige en woon in omgeving Utrecht. Ik vind het echt jammer dat de app weg is. Daarom leuk om op dit forum door te gaan. Mijn vriendinnen zijn nog niet met kinderen bezig. Dus alle tips en adviezen haalde ik uit de app!
Groetjes!
Moeder sinds 13-9-'13 van dochter Sterre!

Plaats reactie