twijfelen..

Voor alle namen-vragen!
Plaats reactie
Annelies
Berichten: 3
Lid geworden op: 21-01-2014 16:29

twijfelen..

Bericht door Annelies » 02-03-2014 20:06

Hoi allemaal!

Toen de app stopte heb ik gezegd dat ik verder zou gaan op dit forum! Alleen vind ik het niet zo fijn om te besturen op je telefoon daarom ben ik niet zo veel aanwezig. Ik ben zwanger van een tweeling, een jongen en een meisje. Ik heb alleen erge last van bekkeninstabiliteit waardoor ik thuis zit ookal ben ik pas 18 mei uitgerekend.. De namen stonden al vroeg 'vast' namelijk Olivia en Beau alleen nu heeft iemand uit onze straat een dochtertje gekregen en je raadt het al, ze heet Olivia. Ik snap het natuurlijk want het is een super mooie naam! We spreken onze buren best veel en borrelen vaak samen op zaterdagmiddag. Mijn man en ik twijfelen nu heel erg of we ons meisje nog Olivia zullen noemen. We zijn beiden al met suggesties gekomen. Ik vind Fay heel leuk en mijn man Noor en Joy! Wat vinden jullie naam veranderen? En zo ja welke naam is het leukst, Fay, Noor of Joy? Ik vind ze alledrie namelijk erg mooi! De tweede naam is Chloé en die kan niet de eerste naam worden..
Moeder van Treise en Hidde. Een jongen en een meisje zijn onderweg!

Winter14
Berichten: 25
Lid geworden op: 20-01-2014 15:36

Bericht door Winter14 » 03-03-2014 08:22

Moeilijk! Als je heel veel met ze omgaat zou ik toch een andere naam kiezen. Joy vind ik niet zo leuk, ook niet icm Cloe. Noor is een mooie naam en Fay helemaal, dat is mijn dochtertjes 2e naam.

Astrid85
Berichten: 119
Lid geworden op: 17-01-2014 15:22

Bericht door Astrid85 » 03-03-2014 14:10

Even goed bij jezelf nagaan hoeveel jullie met hen omgaan en hoe mooi je de naam Olivia vind. (Ik moet gelijk aan tekenfilmpje denken :) )

Als je echt vrienden bent, mss toch andere naam kiezen.
Maar als t meer kennissen zijn, zou ik voor de naam Olivia gaan hoor.
Anders krijg je later mss spijt.

Fay vind ik ook mooi.
Afbeelding

Afbeelding

Misses
Berichten: 50
Lid geworden op: 17-01-2014 15:34

Bericht door Misses » 03-03-2014 21:52

Als het jullie eerste naam is zou ik het doen, zeker wanneer het slechts goede buren zijn.
Je dochter draagt haar hele leven haar naam!

angiez79
Berichten: 16
Lid geworden op: 19-01-2014 10:34

Bericht door angiez79 » 24-03-2014 22:57

Heb je er al gedacht om het er met de buren over te hebben? Wij hebben dat ook met onze Meidennaam. Die lijkt erg op de naam van een van de kinderen van mijn nicht. Over gepraat met hen en zei vonden het alleen maar heel erg leuk. En vonden het juist fijn dat wij er open over waren. Onze Meidennaam staat nog steeds. Wie weet gebruiken we hem in september (als het een meisje is!)

Noadaisy
Berichten: 12
Lid geworden op: 18-01-2014 22:02

Bericht door Noadaisy » 26-03-2014 09:01

Ik vind joy top, maar ben ook bevooroordeeld omdat mijn dochter zo heet.
Alleen de combi joy chloe vind ik iets minder. Wel heel leuk samen met Beau!

Plaats reactie