Terugloop BV

Voor alle vragen, suggesties en ervaringen over weer aan het werk gaan.
Plaats reactie
mama-van-2
Berichten: 3
Lid geworden op: 19-01-2014 14:53

Terugloop BV

Bericht door mama-van-2 » 19-01-2014 15:06

Hoi allemaal. Sinds een week ben ik weer aan het werk. Mijn dochtertje krijgt volledige bv maar ik heb nu het idee dat dit aan het teruglopen is (ze wil vaker drinken, is veel onrustig). Op het werk kolf ik 2 x op de tijden dat ze normaal drinkt.
Iemand tips om bv weer op peil te krijgen? Of zou het even een "wen-periode" zijn en dat het na een aantal dagen vanzelf weer op peil is? Iemand ervaring mee?

Plus
Berichten: 4
Lid geworden op: 18-01-2014 21:23

Bericht door Plus » 19-01-2014 15:58

Ik heb het zelfde idee bij mij, al het bij mij nog harder gaat omdat ik voor het gemak kies van kunstvoeding op de dag. 's morgens en savonds geef ik wel nog borstvoeding. Maar heb het idee dat de productie heel hard omlaag gaat. Dus als iemand tips heeft??

Noadaisy
Berichten: 12
Lid geworden op: 18-01-2014 22:02

Bericht door Noadaisy » 19-01-2014 18:33

Ik geef ook alleen nog s morgens en s avonds bv, ivm met het werk. Bij mij is de terugloop zo danig dat ze daarna nog een flesje nodig heeft. Ze blijft er wel ' om vragen', maar ik denk dat het haar meer om de geborgenheid gaat als om het drinken. Helaas is de bv periode bijna voorbij voor mij, zal het missen, maar ben wel heel trots dat ik het een jaar heb kunnen geven :D.
Tips tja misschien een keer extra kolven op het werk of s avonds een keertje extra aanleggen? Heeft je kindje niet misschien regeldagen? Succes!

Mamameisje
Berichten: 3
Lid geworden op: 18-01-2014 22:38

Bericht door Mamameisje » 19-01-2014 18:53

Ik heb een paar weken voordat ik ging werken, rustig afgebouwd naar 2 voedingen per dag. 's morgens en s avonds. Dit is heel goed gegaan en geef nu, dochter bijna 7 maanden, nog steeds deze 2 voedingen.
Misschien is het in jouw geval goed om een keer extra te kolven. Ik moet meer moeite doen met kolven dan dat ze zelf bij me drinkt.. Of toch een voeding minder bv. Zou vervelend zijn als t teveel terugloopt.

Ik heb nu ook precies 12 uur tussen de 2 voedingen, dat zorgt er misschien ook voor dat mijn productie goed blijft...
Succes!

Plaats reactie