September mama's

Voor alle zwangerschapsvragen. Maak gerust een nieuw onderwerp aan!
Plaats reactie
Minoza
Berichten: 40
Lid geworden op: 20-01-2014 19:51

September mama's

Bericht door Minoza » 22-01-2014 08:07

Dag dames! Zijn er nog meer prille zwangeren die in September zijn uitgerekend?? Op de babyboom app iniedergeval wel!! Op deze manier kunnen we toch nog contact houden met elkaar!! Ik ben gisteren voor een intake bij de verloskundige geweest. Alles was in orde van bloeddruk en gewicht gelukkig! Toen de echo... SPANNEND! Hij/zij liet zich niet zien dus moest inwendig gekeken worden en ja hoor verstopt tegen mijn baarmoederwand aan zat een heel klein boontje met een kloppend hartje! Geweldig om te zien😊 Ik dacht zelf nav mijn laatste menstruatie 7.3 weken te zijn maar dat bleek 6.5 week te zijn... Volgens de verloskundige kan dat ook zomaar weer veranderen bij de volgende echo maar mij maakt het niets uit! Of het nou 6 of 14 september is, het zit er!!
Hoe gaat het met jullie??

Eekhoorntje
Berichten: 25
Lid geworden op: 22-01-2014 08:23

Re: September mama's

Bericht door Eekhoorntje » 22-01-2014 08:28

Hoi Minoza,
Ik ben hier ook! Mumindream van de app. Nu als Eekhoorntje verder want ben inmiddels ook zwanger. 7,4 vandaag precies!
Wat geweldig om te lezen dat je gister een goede echo hebt gehad, gefeliciteerd! Heb wel aan je gedacht gister!
En toch iets minder ver.....maar wat maakt het uit? Je word mama, heel blij voor je. Ik heb over precies een weekje de echo!
Minoza schreef: Dag dames! Zijn er nog meer prille zwangeren die in September zijn uitgerekend?? Op de babyboom app iniedergeval wel!! Op deze manier kunnen we toch nog contact houden met elkaar!! Ik ben gisteren voor een intake bij de verloskundige geweest. Alles was in orde van bloeddruk en gewicht gelukkig! Toen de echo... SPANNEND! Hij/zij liet zich niet zien dus moest inwendig gekeken worden en ja hoor verstopt tegen mijn baarmoederwand aan zat een heel klein boontje met een kloppend hartje! Geweldig om te zien😊 Ik dacht zelf nav mijn laatste menstruatie 7.3 weken te zijn maar dat bleek 6.5 week te zijn... Volgens de verloskundige kan dat ook zomaar weer veranderen bij de volgende echo maar mij maakt het niets uit! Of het nou 6 of 14 september is, het zit er!!
Hoe gaat het met jullie??

Astrid85
Berichten: 119
Lid geworden op: 17-01-2014 15:22

Bericht door Astrid85 » 22-01-2014 08:40

Ik ben 1 oktober uitgerekend..... Mag ik dan ook hier beetje meekletsen? :-)
Afbeelding

Afbeelding

Joyce82
Berichten: 8
Lid geworden op: 22-01-2014 07:24

Bericht door Joyce82 » 22-01-2014 08:52

Hallo allemaal , leuk dat we hier verder kunnen kletsen. Ik heb hier dezelfde naam als op de app. Ben 7 sept uitgeteld zoals het nu lijkt. Heb donderdag intake bij de vk ,en met ongeveer twee week de tweede echo.
Afbeelding

Eekhoorntje
Berichten: 25
Lid geworden op: 22-01-2014 08:23

Bericht door Eekhoorntje » 22-01-2014 08:59

Leuk Joyce om hier verder te gaan!
Ik ben zoals het er nu uit ziet 6. Sept uitgerekend
Heb volgende week de eerste echo in het ziekenhuis en over 2 weken intake bij VK en weer echo

Minoza
Berichten: 40
Lid geworden op: 20-01-2014 19:51

Bericht door Minoza » 22-01-2014 10:31

Spannend allemaal meiden!! Er staat ons nog heel wat te wachten!! Hoe voelen jullie je?? Gaat het een beetje met de vermoeidheid en misselijkheid enzo?? Super leuk om zo toch nog contact te kunnen houden ondanks dat de app verdwijnt! Succes ✌️

Tahnee
Berichten: 3
Lid geworden op: 22-01-2014 18:57

Bericht door Tahnee » 22-01-2014 19:02

Hoi dames,
Daar ben ik ook!
Wat een baal dag heb ik zeg,er was niks te zien op de echo ja alleen een vruchtzakje,hoop zo dat er volgende week meer is...we zijn erg verdrietig wat een domper weer...wat een teleurstelling... :cry:

Mama82
Berichten: 4
Lid geworden op: 18-01-2014 21:53

Bericht door Mama82 » 22-01-2014 21:22

Hoi meiden, ik klets ook mee, zelfde naam als op de app. Afgelopen zaterdag positief getest en vooralsnog op 25 september uitgerekend! Nu dus nog maar 4.6 wk zwanger, heel pril! Leuk om, terwijl het verder nog geheim is, hier alvast te kunnen kletsen!
Dochter geboren maart 2012

Nu zwanger van nr 2!!
Uitgerekend op 25 sept 2014 :)

Minoza
Berichten: 40
Lid geworden op: 20-01-2014 19:51

Bericht door Minoza » 22-01-2014 23:49

Ik begrijp het! Hopelijk is het nog te pril en is dat de reden! Ik duim voor een goeie uitslag volgende week ✌️
En voor jou mw82, weet het even niet meer haha! Wat spannend! Je 2e kindje zo te zien... Wat geweldig, gefeliciteerd 😊
Tahnee schreef:Hoi dames,
Daar ben ik ook!
Wat een baal dag heb ik zeg,er was niks te zien op de echo ja alleen een vruchtzakje,hoop zo dat er volgende week meer is...we zijn erg verdrietig wat een domper weer...wat een teleurstelling... :cry:

Eekhoorntje
Berichten: 25
Lid geworden op: 22-01-2014 08:23

Bericht door Eekhoorntje » 24-01-2014 07:49

Hoi Tahnee,
Hoe is het nu met je?
Wanneer mag je precies terug komen voor een echo?
Tahnee schreef:Hoi dames,
Daar ben ik ook!
Wat een baal dag heb ik zeg,er was niks te zien op de echo ja alleen een vruchtzakje,hoop zo dat er volgende week meer is...we zijn erg verdrietig wat een domper weer...wat een teleurstelling... :cry:

Plaats reactie