September mama's

Voor alle zwangerschapsvragen. Maak gerust een nieuw onderwerp aan!
joanevi
Site Admin
Berichten: 62
Lid geworden op: 17-01-2014 13:27

Bericht door joanevi » 27-01-2014 15:28

Tahnee, hoe is het afgelopen??

angiez79
Berichten: 16
Lid geworden op: 19-01-2014 10:34

Mag ik ook mee schrijven?

Bericht door angiez79 » 28-01-2014 11:29

Hoi meiden,

Wat leuk dat er al een groep is voor september kinderen. Ik ben mama van 2 jongens (juni 2010 en april 2012). En nu zwanger van ons derde kindje. Waarschijnlijk rond 7 september, maar het kan ook nog een week later worden. Ik heb een onregelmatige cyclus. Volgende week mag ik naar de verloskundige. Die week erna 10 februari mag ik voor de echo. Allemaal erg spannend, ook omdat ik eerder twee miskramen heb gehad. Ik hoop dat ik gezellig met jullie mee kan schrijven.

Groetjes, Angie

Minoza
Berichten: 40
Lid geworden op: 20-01-2014 19:51

Bericht door Minoza » 28-01-2014 15:14

Tammer we leven allemaal met je mee!! Duimen voor je!! Laat het ons weten als er meer bekend is! 😊

Angie, welkom! Allemaal erg spannend dus begrijp ik!! Ik dacht ook 7 september uitgerekend te zijn maar eenmaal bij de verloskundige bleek ik wat minder ver...
Ik heb om een andere reden een spannende week... Ik werd net gebeld door mijn leidinggevende dat ik vrijdag op gesprek moet komen over mijn contract! Dan hoor ik of ik mag blijven of weg moet! Ik wist wel dat het er aan zat te komen maar merk dat nu er definitief een datum is ik het wel heel spannend vind... Op mijn werk weten ze nog niet dat ik zwanger ben. Dat heb ik mede om deze reden nog even voor me gehouden! Ik ben immers voorlopig toch nog geen 12 weken dus...
Maarja proberen los te laten en niet bang te zijn... Ook slecht voor mijn lijf!

Eekhoorntje
Berichten: 25
Lid geworden op: 22-01-2014 08:23

Re: Mag ik ook mee schrijven?

Bericht door Eekhoorntje » 28-01-2014 20:52

Leuk gefeliciteerd Angiez79!
Leuk dat er zoveel rond dezelfde datum zijn uitgerekend en hier op het forum zitten !

angiez79 schreef:Hoi meiden,

Wat leuk dat er al een groep is voor september kinderen. Ik ben mama van 2 jongens (juni 2010 en april 2012). En nu zwanger van ons derde kindje. Waarschijnlijk rond 7 september, maar het kan ook nog een week later worden. Ik heb een onregelmatige cyclus. Volgende week mag ik naar de verloskundige. Die week erna 10 februari mag ik voor de echo. Allemaal erg spannend, ook omdat ik eerder twee miskramen heb gehad. Ik hoop dat ik gezellig met jullie mee kan schrijven.

Groetjes, Angie

Eekhoorntje
Berichten: 25
Lid geworden op: 22-01-2014 08:23

Bericht door Eekhoorntje » 28-01-2014 20:56

Pfff Minoza, dat is geen fijn bericht.
Succes alvast vrijdag! Ik ga hard hopen voor jou dat het meevalt. Goed dat je inderdaad nog hebt verzwegen over je zwangerschap want dat had in je nadeel kunnen werken, al mag het natuurlijk niet zo gaat het tegenwoordig helaas wel........
Minoza schreef:Tammer we leven allemaal met je mee!! Duimen voor je!! Laat het ons weten als er meer bekend is! 😊

Angie, welkom! Allemaal erg spannend dus begrijp ik!! Ik dacht ook 7 september uitgerekend te zijn maar eenmaal bij de verloskundige bleek ik wat minder ver...
Ik heb om een andere reden een spannende week... Ik werd net gebeld door mijn leidinggevende dat ik vrijdag op gesprek moet komen over mijn contract! Dan hoor ik of ik mag blijven of weg moet! Ik wist wel dat het er aan zat te komen maar merk dat nu er definitief een datum is ik het wel heel spannend vind... Op mijn werk weten ze nog niet dat ik zwanger ben. Dat heb ik mede om deze reden nog even voor me gehouden! Ik ben immers voorlopig toch nog geen 12 weken dus...
Maarja proberen los te laten en niet bang te zijn... Ook slecht voor mijn lijf!

Eekhoorntje
Berichten: 25
Lid geworden op: 22-01-2014 08:23

Bericht door Eekhoorntje » 28-01-2014 20:57

Tahnee, ik wens je morgen heel veel succes en sterkte.
Ik hoop zo je hier nog goed nieuws kan geven morgen.....
Laat je aub iets horen?
Ik denk aan je!

Joyce82
Berichten: 8
Lid geworden op: 22-01-2014 07:24

Bericht door Joyce82 » 29-01-2014 07:18

Tahnee veel succes !! Angie welkom bij de club !!! Gezellig. Hier gaat het prima geen roze verlies meer, ik ben blij als de eerste twaalf weken om zijn. Minoza das geen leuk bericht. Wens je vrijdag heel veel succes. Zal proberen een echo bij te voegen van 5 week daarop zagen wij ook niks anders dan een leeg vruchtzakje(was normaal voor 5 week zei die vrouw )
Afbeelding
Afbeelding

Minoza
Berichten: 40
Lid geworden op: 20-01-2014 19:51

Bericht door Minoza » 29-01-2014 18:14

Allereerst Tahnee, heel veel succes morgen! We duimen allemaal keihard voor je!!
Aan alle positieve straling jouw kant op zal het niet liggen!!
Ik heb op het moment minder last van misselijkheid maar weer meer van mijn darmen! Haha al deze ongemakken horen er bij zullen we maar zeggen!ik laat jullie weten hoe het af loopt! Hoe dan ook is dit boontje in mijn buik nu prioriteit 1 dus probeer het los te laten!

Astrid85
Berichten: 119
Lid geworden op: 17-01-2014 15:22

Bericht door Astrid85 » 29-01-2014 18:17

Tahnee had vandaag toch echo??
Afbeelding

Afbeelding

Eekhoorntje
Berichten: 25
Lid geworden op: 22-01-2014 08:23

Bericht door Eekhoorntje » 29-01-2014 21:38

Tahnee vandaag veel aan je gedacht, hoop zo dat er nog wat hoop voor jullie is....

Plaats reactie