September mama's

Voor alle zwangerschapsvragen. Maak gerust een nieuw onderwerp aan!
Plaats reactie
angiez79
Berichten: 16
Lid geworden op: 19-01-2014 10:34

Bericht door angiez79 » 26-02-2014 21:25

Gisteren weer een goede echo gehad!!! Ons kleine wonder lag lekker te bewegen en liet zich mooi zien. Een paar mooie plaatjes gekregen en wat ze op de echo konden zien zag er mooi uit en volgens het boekje! Gisteren lekker nagenoten.
Vandaag bloed laten prikken...moest nuchter. Dat is op het moment niet echt fijn, maar goed heb het overleefd. Volgende week dinsdag terug voor de combiatietest. Ook weer spannend en ook wel fijn om nogmaals te spieken.
En de datum is nu 14 september 2014. Ik vind het een mooie datum! Maar goed na 39,5 en 40,6 moeten we afwachten wanneer deze baby komt.

Groetjes!

Minoza
Berichten: 40
Lid geworden op: 20-01-2014 19:51

Bericht door Minoza » 28-02-2014 11:57

Wat van Angie! Dat is goed nieuws...
Wat grappig, bloedprikken hoefde bij mij niet nuchter... de verloskundige deed het zelf gewoon s'avonds... Naja zal wel weer overal anders zijn!! Succes met de combinatietest!! Hopelijk zet het goeie nieuws zich gewoon door!! Wel leuk inderdaad dat je weer mag kijken... Ik mag geloof ik pas weer met 20 weken haha😊

angiez79
Berichten: 16
Lid geworden op: 19-01-2014 10:34

Bericht door angiez79 » 05-03-2014 19:02

Gisteren de combinatietest gehad. Onze kleine is nu al eigenwijs, want het wilde niet goed gaan liggen. Dus wel even zoeken en duwen, maar uiteindelijk gelukt. Alles wat ze kunnen zien ziet er goed uit. Toch wel fijn, en de kansberekening was positief. Dus nu op naar de 20 weken echo.

Hoe is het met alle dames. Minoza reageert regelmatig (erg leuk) maar ben benieuwd naar al jullie verhalen. Groetjes Angie

Minoza
Berichten: 40
Lid geworden op: 20-01-2014 19:51

Bericht door Minoza » 27-03-2014 07:57

Hoi dames,

Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat en hoe jullie je zwangerschap tot nu ervaren?!? Of ben ik nog in mijn eentje soms op het forum te vinden haha

Groetjes

angiez79
Berichten: 16
Lid geworden op: 19-01-2014 10:34

Bericht door angiez79 » 30-03-2014 10:46

Hoihoi,

Inderdaad is het rustig op het forum. Probeer regelmatig te kijken, maar heb het ook heel druk gehad. Ik werk ik het onderwijs en door de enorme toeloop van kinderen wordt er dinsdag een extra groep gestart. Dus afscheid nemen van mijn huidige groep. Overdragen aan mijn nieuwe collega en de nieuwe groep inrichten. Ineens ontdekte ik dat ik niet meer alles tegelijk kan. Stond in het lokaal met het idee er moet van alles, maar ik weet niet meer wat eerst moet. Gelukkig pakken mijn collega's het gelijk over, omdat het voor iedereen hectisch en veel is. Dus ik werd met het rooster maken op een stoel gezet en zij zijn gaan slepen en sjouwen. Woensdag lekker starten met een paar oude leerlingen en een grote groep nieuwe kinderen. Leuk en spannend.

Verder merk ik wel dat het de derde is. Mijn buik begint aardig te groeien en ik heb de eerste schopjes al gevoeld. Zo fijn! De flessen van moeders voor moeders zijn de opgehaald. En de vermoeidheid is verdwenen! Eindelijk!
Nu genieten van de komende maanden. De dakkapel komt volgende week, en daarna de kamer van onze middelste in orde maken. 22 april hebben de 20 weken echo. En weten we wat het wordt. Bij de andere twee wisten we het niet. Dus benieuwd hoe ik dit vind. En dan gaan we nog lekker met de kids op vakantie in de meivakantie. Daar heb ik nu al zin in!
En dan nog 8 weekjes werken en ga ik vakantie en verlof houden! Kon niet mooier uitkomen. 6 weken vakantie en 4 weken verlof. Dus met 30 weken stopt mijn werkende leven al. En wordt ik voor de komende maanden fulltime huismoeder, want ik neem ook ouderschapsverlof op.
Bij de andere twee heb ik ook borstvoeding gegeven en ik zou dat heel graag deze kleine druif ook meegeven. Maar dat werkt niet als ik ook drie dagen per week moet werken. Dus tot maart ben ik in ieder geval thuis. Ook lekker voor onze oudste die na de zomer naar school gaat. Kan hij rustig wennen en lekker elke middag gehaald worden.

Ben benieuwd hoe het met iedereen is!
Groetjes angiez

Minoza
Berichten: 40
Lid geworden op: 20-01-2014 19:51

Bericht door Minoza » 31-03-2014 13:03

Hee angiez,

Ik ga toch maar even reageren haha! Weet niet waar iedereen is gebleven..: misschien was het te stil en zijn ze er mee gestop!
Wat spannend allemaal op je werk en druk ook met al 2 kindjes thuis denk ik!
Voor ons is het de eerste dus weer heel anders maar zeker wel heel spannend!

Ik werk in de zorg en dat gaat opzich nog prima! Ik merk alleen dat avond diensten me veel energie kosten maargoed ik probeer het nog even vol te houden... Het bericht was dat ik per eind juni geen baan meer had maar door omstandigheden blijkt er nu toch weer een opening wat er voor zorgt dat ik kan blijven! Als het goed is hoor ik dat eind deze week.

Grappig! Ik heb ook ook 22 april mijn 20 weken echo! Ben ook heel benieuwd of ze dan kunnen zien wat het is! Ik ben dan zelf ook jarig dus het is dubbel feest! Ik hoop dat mijn buik dan ook wat gaat groeien want er is nog weinig te zien... Gisteren zei iemand in een winkel nog ben je zwanger dan, daar zie je niks van haha!!

Plaats reactie