Zo onzeker!

Voor alle zwangerschapsvragen. Maak gerust een nieuw onderwerp aan!
Plaats reactie
Astrid85
Berichten: 119
Lid geworden op: 17-01-2014 15:22

Zo onzeker!

Bericht door Astrid85 » 03-02-2014 20:19

Ik ben zwanger van ons tweede kindje en zo onzeker!

Bij onze eerste was ik al meteen misselijk en had ik gevoelige tepels.
Niet fijn, maar wel een continue bevestiging van mijn zwangerschap.

Nu heb ik helemaal niks! Niet moe, niet misselijk, niks gevoelig.
Alleen uitblijven van ongi (wel een belangrijk symptoom natuurlijk).
Maar het maakt mij zo onzeker.
Zal blij zijn als ik 18 feb een hartje zie kloppen.

Herkent iemand die onzekerheid en het geen symptomen hebben?
Afbeelding

Afbeelding

Tittineed
Berichten: 19
Lid geworden op: 17-01-2014 17:30

Bericht door Tittineed » 04-02-2014 09:58

Jaa heel herkenbaar hoor! Ik had ook nergens last van en was zo bang dat ik bij de eerste echo geen hartje zou zien kloppen! maar nu zou ik wel weer eens willen dat ik me weer zo voelde!! Tussen week 6 en 7 begon de misselijkheid en ben blijven spugen nu ben ik 12.6 zwanger en spugen is grotendeels weer over maar heb wel nu zwangerschaps migraine wat ook geen pretje is! Probeer egt te genieten elke zwangerschap is anders en kwaaltjes of geen kwaaltjes zegt niks over hoe jou kindje het doet!

Minoza
Berichten: 40
Lid geworden op: 20-01-2014 19:51

Bericht door Minoza » 04-02-2014 17:25

Ik snap het heel goed Astrid! Elke zwangerschap is anders en de ene heeft kwalen en de andere niet... Je kunt het natuurlijk niet helemaal vergelijken want het is mijn eerste zwangerschap maar ben zo'n 2 weken moe en misselijk geweest en nu is het helemaal weg... Soms denk ik ook weleens, das niet goed! Maar op de een of andere manier zeg ik dan tegen mezelf... Je hebt geen bloed verlies of iets dus waarschijnlijk zit het nog wel goed... Maar het blijft altijd spannend!! Ik heb 20 februari de echo... Zal aan je denken de 18e !! Xxx

Plaats reactie