Snurken tijdens zwangerschap

Voor alle zwangerschapsvragen. Maak gerust een nieuw onderwerp aan!
Plaats reactie
Debsel86
Berichten: 21
Lid geworden op: 23-01-2014 20:09

Snurken tijdens zwangerschap

Bericht door Debsel86 » 04-02-2014 11:36

Misschien een rare vraag... Maar snurken jullie tijdens de zwangerschap? Ik snurkte voorheen nooit (behalve als ik verkouden was af en toe). Sinds ongeveer een maandje snurk ik wel. Ik en mijn man slapen heel licht. Als ik overdag een dutje doe, word ik wakker van mijn eigen snurkjes, tot grote hilariteit van mijn man. Nu heb ik blijkbaar vannacht zo hard liggen snurken dat mijn man er niet van kon slapen :oops: Het begint dus een beetje genant te worden en ik vind het vervelend voor mijn man omdat hij gewoon moet werken. Ik ben inmiddels bijna 35wk zwanger en met verlof dus als ik slecht slaap, kan ik overdag nog een dutje doen. Ik ben wel een beetje verkouden en heb het daar elke keer aan geweten.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Gingen jullie ook ineens snurken? En belangrijker nog: ging het ook weer voorbij?
Trotse mama van Max sinds 24-2-2014

Naomi
Berichten: 5
Lid geworden op: 20-01-2014 11:44

Bericht door Naomi » 06-02-2014 17:28

Ik hoop dat het weer voorbij gaat hahah doe het namelijk zelf nu ook heel erg.. Me vriend slaapt zelfs met oordoppen hahah.. Me gyn zei dat het er wel bij hoort.. Dus neem aan dat het weer over gaat met de rest van de kwaaltjes hahah... Sterkte ermee....

Debsel86
Berichten: 21
Lid geworden op: 23-01-2014 20:09

Bericht door Debsel86 » 06-02-2014 17:30

Naomi schreef:Ik hoop dat het weer voorbij gaat hahah doe het namelijk zelf nu ook heel erg.. Me vriend slaapt zelfs met oordoppen hahah.. Me gyn zei dat het er wel bij hoort.. Dus neem aan dat het weer over gaat met de rest van de kwaaltjes hahah... Sterkte ermee....
Haha dat hopen we dan maar. Fijn dat ik niet de enige ben :)
Trotse mama van Max sinds 24-2-2014

Plaats reactie