Slaapritme baby bijna 3 maanden

Voor alle vragen over uw kinderen. Maak gerust een nieuw onderwerp aan.
Plaats reactie
klv
Berichten: 17
Lid geworden op: 17-01-2014 21:09

Slaapritme baby bijna 3 maanden

Bericht door klv » 17-02-2014 09:43

Onze dochter van 12 weken vertikt het om overdag un haar eigen bedje te slapen. 'S nachts is dit geen probleem en slaapt ze van 22.30-08.00 uur. Zodra we haar overdag in haar bedje leggen begint ze te huilen. Dat huilen gaat over op echt krijsen. Zodra we haar pakken is het goed. Als we haar dan weer terug leggen begint het weer. Bij ons valt ze wel in slaap. Ik hoop dat jullie de gouden tip hebben.

Dior1980
Berichten: 7
Lid geworden op: 17-01-2014 13:57

Bericht door Dior1980 » 17-02-2014 21:21

Bij ons hielp doorzetten. Naar beneden gaan en 5 min laten huilen en dan weer naar boven. Na dat wij dat herhaalde was hij de 3e 5 min stil. Niet uit zijn bed gehaald maar met stem gerust gesteld...

CiDa
Berichten: 4
Lid geworden op: 20-01-2014 22:18

Bericht door CiDa » 19-02-2014 20:21

Ons mannetje heeft dat ook gehad, bij ons was het idd ook doorzetten.
Hij huilde vrij lang in bed, de eerste 2 keer duurde het ongeveer een uur, daarna heeft ie nog 2/3 keer 20 minuutjes gehuild, en nu leggen we hem neer en hij slaapt met een paar minuten, en als ie niet meteen slaapt, dan kijkt ie even rustig rond en dan na 10 minuten valt ie alsnog in slaap. En dat gaat al weken zo nu!
Ik heb me erg schuldig gevoeld, vooral omdat je heel veel leest dat je niet moet laten huilen enzo, maar hij huilde omdat ie ontzettend moe was en het slapen niet lukte, en eerder sliep hij wel bij mij maar dat ging op een gegeven moment ook steeds onrustiger. We hadden zelfs een paar keer dat ie helemaal over zijn zijn toeren ging toen we hem er uit haalde.
Hij huilde de eerste periode ook veel, omdat ie zo vermoeid was. Nu slaapt hij veel en het is een heel vrolijk mannetje wat bijna niet meer huilt!
We gingen wel iedere 5 à 10 minuten kijken, speen in, aai over zijn bol, kus en weer gaan.

Plaats reactie