Voorstelronde :-)

Voor al uw overige vragen. Maak gerust een nieuw onderwerp aan.
Plaats reactie
MamavanMilan
Berichten: 6
Lid geworden op: 26-01-2014 22:31

Voorstelronde :-)

Bericht door MamavanMilan » 27-01-2014 14:08

Hallo Alle (aanstaande)medemoeders/vaders/oma's/opa's eigenlijk iedereen die het leuk vind om over baby's te praten!
Ik ben sinds Augustus 2013 de ubertrotse moeder van kanjer Milan!! Heel heel lang hebben wij op hem moeten wachten en na een heel traject van icsi met heel veel verdriet en mk en vreselijke hormonen, was ik het zat ik wilde pauze. Ik was ondertussen ook weer gaan roken en zat er doorheen. Na ruim een jaar een afspraak in het AMC gemaakt want we hebben nog twee cryo's in de vriezer. Heerlijk mijn gal gespuugd over hoe je behandelt word en dat ze vreselijk kundig zijn dat buiten kijf maar wel erg bezig met medische kant en totaal niet met de menselijke kant en daardoor nogal eens over iemand heen walsen. Kortom was een goed gesprek voor alle partijen. Wij gingen naar huis met de afspraak dat we in januari 2013 weer met het traject voor de terugplaatsing zouden beginnen. op 20december 2012 heb ik een test gedaan nogal geïrriteerd omdat ik dacht dat mijn hele hormoonhuishouding door al die jaren medicatie van slag was en de dokter toch echt even zeker wilde weten of ik niet zwanger was?! Amehoela dacht ik stommerd hoezo zwanger ben al 5,5 jaar verder en op twee mk na niets noppes nada dat werkt niet bij mij ofzo ben kapot? Vrij Nochelant gaan testen op de wc maar na 1 druppel urine schoot er ineens een streep op
De test terwijl ik nog niet eens uitgeplast was Wat??? Ben naar boven gerend vol ongeloof en de test onder mijn mans neus geduwd, voorzichtig voelde we allebei hoop maar we durfde het nog niet. Hup in de auto gesprongen en nog drie testen gaan halen en wat heerlijk de een na de ander was positief!!! Het was echt waar!! Ik kan jullie wel vertellen ik heb best wel lang angst gehad dat mijn wondertje om een of andere reden het misschien niet zou redden oh wat was ik blij met 24 weken!! Nou heel verhaal weer haha maar moest mijn wonderkind en zijn verhaal even delen :-). Overigens een heerlijke zwangerschap gehad en idem bevalling ( niet lekker maar prima te doen). Ik geniet met heel mijn hart. Foto toevoegen lult mij niet? Misschien dat ik daar wat tips over kan krijgen?
Ik hoop dat we elkaar hier veel kunnen helpen/ steunen lachen en vooral gezellig kunnen behandelen
Afbeelding

Astrid85
Berichten: 119
Lid geworden op: 17-01-2014 15:22

Bericht door Astrid85 » 27-01-2014 14:12

Welkom hier!
Wat een verhaal zeg... En wat geweldig dat het dus uiteindelijk gewoon gelukt is!!! :D Geniet van jullie kleine wondertje!!!

En onder je tekstvak (als je klikt op nieuw antwoord) staat 'voeg een foto toe'.
Lukt het daar niet mee dan?
Afbeelding

Afbeelding

MamavanMilan
Berichten: 6
Lid geworden op: 26-01-2014 22:31

foto plaatsen

Bericht door MamavanMilan » 27-01-2014 23:00

Dat heb ik geprobeerd via die functie maar hij zegt alleen maar dat ik nog geen foto's mag plaatsen? pas na twee berichten ofzo snap het niet echt en bij mijn avatar accepteert hij ook niets alles is te groot?

Dank je ja is een heel verhaal en ik ben inderdaad super blij dat mijn allergrootste wens uit is gekomen :-)
Afbeelding

Plaats reactie