Marilyn

Voor alle vragen en tips over je Nod.
Plaats reactie
Minoza
Berichten: 40
Lid geworden op: 20-01-2014 19:51

Marilyn

Bericht door Minoza » 16-02-2014 14:14

Hoi dames,

Ik ben opzoek naar Marilyn... Zij zat ook op de babyboom app en ik ben zo benieuwd hoe het met haat gaat... Weet iemand toevallig of zij ook op het forum zit??

Zou heel graag met haar in contact komen. Weet niet of ze onder tussen al zwanger is...

Gr!

Mars6
Berichten: 31
Lid geworden op: 20-01-2014 10:02

Bericht door Mars6 » 16-02-2014 19:13

Hi!
Ik denk dat je mij bedoelt:) grappig zeg om zo je naam terug te vinden:)
Helaas nog niet zwanger, nu rond mijn vruchtbare dagen.

Sinds dag 10 (afgelopen maandag) met de digitale ovulatietesten van clearblue aan het testen. Maandag ochtend meteen een smiley, vond dit vreemd en heb 2 uur later weer getest en toen geen smiley meer...
Afwachten dus of ik komende week, zoals ik verwacht woe/do, een smiley krijg anders heb ik een mega vroege eisprong gehad en heb ik die zoiets gemist. Maar wel gek dat ie een uur later alweer negatief was.

Maar goed ronde 4 zijn we dus druk mee bezig en we volgen jouw tip van ongeveer om de dag op, gestart op dag 8.

Hoe is het met jou? Groeit alles goed?
Ronde 4 NOD 28-2

Minoza
Berichten: 40
Lid geworden op: 20-01-2014 19:51

Bericht door Minoza » 17-02-2014 09:58

Oh meid wat fijn dat jij het bent haha! Je vind me vast stom maar ik heb op de app zo met je mee geleefd en gehoopt dat we samen zwanger zouden zijn dat ik me telkens afvroeg hoe zal het met der gaan!!

Wat zenuwslopend joh met die smileys! Word je er soms niet helemaal moederloos van?? Die eisprongen zijn ook maar raar hoor! Ik heb dus Hmmm 20 januari eerste echo gehad en toen bleek dat ik korter zwanger was dan ik dacht. Dat betekend volgens mijn eigen berekeningen dat ik mijn eisprong later had?!? Heel vreemd soms allemaal.

Met mij gaat het goed verder, ik voel me prima! Aankomende donderdag al weer de 12 weken echo... Dus ik hoop dat alles dan nog goed is 😊

Ik duim voor je meid! En 4 rondes is eigenlijk nog niet zo heel lang! Ik weet alleen als geen ander dat als je het graag wil elke maand er een te veel is! Bij mij was het ronde 5 raak, Ik heb goeie hoop en duim voor je ✌️

Mars6
Berichten: 31
Lid geworden op: 20-01-2014 10:02

Bericht door Mars6 » 17-02-2014 14:45

Ik vind je helemaal niet stom! Vind het juist enorm leuk en lief dat je aan me denkt! Had het ook gehoopt, maar ik hoop dat 2014 uiteindelijk voor ons beiden het jaar wordt:)

Ja het is ook erg vreemd! Ik wacht deze week in spanning af. Heb wel meer afscheiding maar dat is meer wit en niet rekbaar. Kijken of dat nog veranderd.
En 1 a 2 uur later geen smiley meer hebben zou wel heel gek zijn als dat weekend toch mijn eisprong was... Maar goed we wachten af. En wachten duurt inderdaad lang... Je hoopt elke maand dat het raak is en raak blijft zeg maar... Maar ja wij vrouwen hebben maar weinig kansen zo in een jaar. Ik ben al blij dat mijn cyclus vrij regelmatig is want dat onregelmatige zou ik helemaal gek van worden! Ronde 4 is inderdaad nog niet zo lang dus het komt vast allemaal goed:) daar geloven we in;)!

Oooh leuk de 12 weken echo' dan is het een echt klein mensje! Ik hoop ook en duim hard met je mee dat het allemaal tip top in orde is! Heel veel plezier donderdag:)
Ronde 4 NOD 28-2

Minoza
Berichten: 40
Lid geworden op: 20-01-2014 19:51

Bericht door Minoza » 03-03-2014 09:56

Je bent zwanger zag ik!! Van harte gefeliciteerd!! Wat super leuk😊😊😊 meid van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan👍 Ik hoop dat je je goed voelt!!

Ik ben nu 13 weken.
Mijn 12 weken echo was helemaal goed nog steeds een mooi kloppend hartje !

Groetjes!!

Mars6
Berichten: 31
Lid geworden op: 20-01-2014 10:02

Bericht door Mars6 » 03-03-2014 15:36

Dank je wel:)!! Zo onwerkelijk nog! Digitale test zeg ook zwanger!
Maar heb wel nog steeds bruinverlies dus ik juich niet te hard!

Fijn dat alles goed met jou en ukkie gaat! Tijd gaat toch wel snel! 13 weken alweer! Vaak druk gemaakt in de tijd of je slecht gevoeld?
Ronde 4 NOD 28-2

Astrid85
Berichten: 119
Lid geworden op: 17-01-2014 15:22

Bericht door Astrid85 » 03-03-2014 20:25

Bruin is oud en kan nog van innesteling komen.
Wat gewoon nu pas 'los komt'
Afbeelding

Afbeelding

Minoza
Berichten: 40
Lid geworden op: 20-01-2014 19:51

Bericht door Minoza » 07-03-2014 08:29

Is inderdaad waarschijnlijk oud bloed! Ik hoop dat je je goed voelt... Onwerkelijk he? Had ik ook!! Nog steeds soms wel een beetje hoor!! Het is meer gaan door dringen toen mijn omgeving op de hoogte was maar toch. Ik ben nog helemaal niet aangekomen, geen dikke buik dus of dat ik iets voel!
Ik ben in het begin wat misselijk geweest en heel snel moe... De misselijkheid is gelukkig weg maar de vermoeidheid is nog gebleven.
Grote pijnlijke borsten maar heb niet echt veel kwalen haha heb er geen last van.

Probeer er van te genieten en je niet te bang te maken!! Stress is ook niet goed voor je!!

Minoza
Berichten: 40
Lid geworden op: 20-01-2014 19:51

Bericht door Minoza » 13-03-2014 08:48

He meid!

Hoe is het met je?? Voel jeje goed??
Heb je al een echo gehad?!?

Ben benieuwd!!

Groetjes

Plaats reactie