Gyneacoloog

Voor alle vragen en suggesties over het zwanger worden.
Plaats reactie
Bubble91
Berichten: 17
Lid geworden op: 17-01-2014 15:38

Gyneacoloog

Bericht door Bubble91 » 04-02-2014 20:14

Hoi dames,

Mijn vriend is in het verleden geholpen aan een niet ingedaalde testikel, dit kan maar hoeft geen gevolgen te hebben voor zijn vruchtbaarheid. Afgelopen en deze maand tijdens mijn menstruatie zo'n thuistest voor mannen gedaan, en die was beide keren niet positief. Nu zijn we afgelopen week naar de HA gegaan en zij wilde toch vast zijn zaad testen en ons doorsturen naar de gyn hiervoor.

Donderdag mag vriendlief zijn kwakkie inleveren en volgende week dus de afspraak bij de gyn, HA zei dat ze ons beide bloed af zullen nemen.

Wie heeft er hier ervaring mee, wat kan ik verwachten? Voor ons is het voornamelijk dat we willen weten of het zaad van VL goed (genoeg) is, maar vindt het wel erg spannend!

Lang verhaal geworden, maar wil graag ervaringen horen:-)
Afbeelding

ronde 10: NOD 2 mei

PCOS en slecht zaad, wat een combinatie.

Bubble91
Berichten: 17
Lid geworden op: 17-01-2014 15:38

Bericht door Bubble91 » 07-02-2014 11:15

Niemand? :roll:
Afbeelding

ronde 10: NOD 2 mei

PCOS en slecht zaad, wat een combinatie.

2boefjes
Berichten: 4
Lid geworden op: 17-01-2014 13:44

Bericht door 2boefjes » 07-02-2014 11:57

Mijn man is in zijn jeugd aan hetzelfde geholpen. We maakten ons inderdaad zorgen over zijn vruchtbaarheid. We zijn gaan proberen zwanger te worden en na vijf maanden was dat gelukt. Dus hebben we geen onderzoeken gehad. Succes met de onderzoeken!

Eekhoorntje
Berichten: 25
Lid geworden op: 22-01-2014 08:23

Re: Gyneacoloog

Bericht door Eekhoorntje » 08-02-2014 17:06

Mijn man is pas na de puberteit hieraan geholpen, veel te laat dus. Helaas is het bij hem zeer slecht. Inmiddels wel zwanger door het KID traject.
Ik hoop dat er voor jullie een betere uitslag komt. Ze kunnen wel veel al is het zaad zwak, of traag...geef de moed niet op hoor

quote="Bubble91"]Hoi dames,

Mijn vriend is in het verleden geholpen aan een niet ingedaalde testikel, dit kan maar hoeft geen gevolgen te hebben voor zijn vruchtbaarheid. Afgelopen en deze maand tijdens mijn menstruatie zo'n thuistest voor mannen gedaan, en die was beide keren niet positief. Nu zijn we afgelopen week naar de HA gegaan en zij wilde toch vast zijn zaad testen en ons doorsturen naar de gyn hiervoor.

Donderdag mag vriendlief zijn kwakkie inleveren en volgende week dus de afspraak bij de gyn, HA zei dat ze ons beide bloed af zullen nemen.

Wie heeft er hier ervaring mee, wat kan ik verwachten? Voor ons is het voornamelijk dat we willen weten of het zaad van VL goed (genoeg) is, maar vindt het wel erg spannend!

Lang verhaal geworden, maar wil graag ervaringen horen:-)[/quote]

Bubble91
Berichten: 17
Lid geworden op: 17-01-2014 15:38

Bericht door Bubble91 » 08-02-2014 18:07

Eekhoorntje, is je man aan 1 of 2 testikels geholpen? Bij mijn vriend was het met een jaar of 12, dus nog net ervoor.. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Afbeelding

ronde 10: NOD 2 mei

PCOS en slecht zaad, wat een combinatie.

Plaats reactie